Καλάθι0
Το καλάθι σας είναι άδειο!

Business to Business

Η pals.gr συνεχίζοντας την ανοδική του πορεία και προσπαθώντας για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της , προτείνει ένα νέο τρόπο συνεργασίας και επικοινωνίας.
Γνωρίζοντας τις αυξημένες ανάγκες ενός εταιρικού περιβάλλοντος προχώρησε στην δημιουργία του τμήματος Business to Business με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση αυτών των αναγκών.
Στόχος μας είναι η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων πιο άμεσης επικοινωνίας προς όλες τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.
Αν επιθυμείτε ανάπτυξη του νέου αυτού είδους συνεργασίας με το τμήμα πελατών χονδρικής της pals, μπορείτε να υποβάλλετε την παρακάτω αίτηση και ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.

Αίτηση νέας συνεργασίας εταιρικού πελάτη Business 2 Business
Με e-mail στο info@pals.gr
τηλεφωνικά 08:00 με 16:30 στα 210 7563166
με fax όλο το 24ωρο στο 210 7563266

Όροι χρήσης
1. Εισαγωγή
Το www.shop-e.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα (καλούμενο στο εφεξής «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ») πώλησης ηλεκτρονικών ειδών και προϊόντων και αποτελεί ιδιοκτησία της PALS A.E. (καλούμενη στο εξής «ΕΤΑΙΡΕΙΑ»), η οποία εδρεύει στην Αθήνα Αριστοτέλους 16 & Ομήρου Τ.Κ 17236 Τηλ. 210 7563166 ΑΦΜ 801961996 ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ . Διατηρεί δε σε αυτή την οδό κατάστημα λιανικής και χονδρικής πώλησης . Οι υπηρεσίες του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ παρέχονται σύμφωνα με τους παρόντες όρους χρήσης και την πολιτική εμπιστευτικότητας προσωπικών δεδομένων, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των παρόντων όρων. ο επισκέπτης, με την είσοδό του στο «ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ» οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους παρόντες όρους. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δύναται να τροποποιεί οποτεδήποτε τους παρόντες όρους χρήσης. Οι δε επισκέπτες / χρήστες φέρουν την ευθύνη να ελέγχουν περιοδικά αν έχουν επέλθει τροποποιήσεις στους παρόντες όρους χρήσης. Η χρήση του ηλεκτρονικού ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ μετά την ως άνω αναφερόμενη τροποποίηση λογίζεται ως αποδοχή των όρων χρήσης, όπως αυτοί τροποποιήθηκαν. Σε περίπτωση ΜΗ αποδοχής οιουδήποτε όρου χρήσης, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ρητώς η χρήση του ηλεκτρονικού ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.
2. Παρεχόμενες πληροφορίες και προϊόντα.
Το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα του τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας.
3. Περιορισμός ευθύνης
Το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν ευθύνεται έναντι των πελατών / χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους (εκτός των περιπτώσεων της παραγράφου 10. «Επιστροφές Προϊόντων»). Επίσης επιφυλάσσεται ως προς το χρόνο παράδοσης των εμπορευμάτων στις περιπτώσεις ανωτέρας βίας. Το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά εγγυάται την έγκαιρη ενημέρωση των τελικών καταναλωτών περί της μη διαθεσιμότητας τους. Το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ παρέχει το περιεχόμενο (πχ πληροφορίες, ονόματα, φωτογραφίες, απεικονίσεις), τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που διατίθενται μέσω του δικτυακού τόπου "όπως ακριβώς έχουν". Σε καμία περίπτωση το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ (και ως εκ τούτου και η ΕΤΑΙΡΙΑ) δεν φέρει ευθύνη για τυχόν απαιτήσεις νομικής ή αστικής ή/και ποινικής φύσεως ούτε για τυχόν ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, δεδομένων, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κλπ.) από επισκέπτες του δικτυακού τόπου ή τρίτους από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του δικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής υπηρεσιών ή/και πληροφοριών που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού
4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
Αυτή η ιστοσελίδα είναι το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της PALS Α.Ε. Όλο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του Ελληνικού δικαίου, του Ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική / ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του Περιεχομένου του διαδικτυακού τόπου. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, φόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του Περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της Εταιρείας ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την PALS A.E. ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα www.shop-e.gr ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της PALS A.E. ή/και του www.shop-e.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση και έκθεση τους στην ιστοσελίδα www.shop-e.gr και στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
5. Προσωπικά στοιχεία.
Για την χρήση του ηλεκτρονικού ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ είναι απαραίτητη η εκ μέρους σας γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών σας στοιχείων. Προκειμένου να προβείτε σε παραγγελία, θα σας ζητηθεί το πλήρες ονοματεπώνυμό σας, η διεύθυνσή σας, η διεύθυνση στην οποία θέλετε να αποσταλούν τα προς πώληση προϊόντα, ο αριθμός του τηλεφώνου σας, η ηλεκτρονική σας διεύθυνση κ.λπ. και στην περίπτωση που επιλέξετε ως τρόπο πληρωμής την πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας και ο αριθμός, η ημερομηνία λήξεως και ο κωδικός της. Με την καταχώρηση της ηλεκτρονικής σας διεύθυνσης αποδέχεστε ότι όλες οι απαραίτητες για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας κοινοποιήσεις προς εσάς, δύνανται να γίνονται και στην δηλωθείσα ηλεκτρονική σας διεύθυνση.
6. Προστασία προσωπικών δεδομένων.
Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ και προκειμένου να παραγγείλετε προϊόντα, αλλά και για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας ώστε να σας ενημερώνουμε για νέα προϊόντα μας, είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης κλπ.). Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες του διαδικτυακού τόπου του www.shop-e.gr προορίζονται αποκλειστικά και μόνο για τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο, χωρίς να τηρηθούν οι διατάξεις του Ν. 2472/97 σχετικά με την προστασία από επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως αυτός ισχύει κάθε φορά. Το ηλεκτρονικό ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ www.shop-e.gr λειτουργεί σύμφωνα με την ισχύουσα Ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και τηρεί με ασφάλεια τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο χρονικό διάστημα είστε εγγεγραμμένος σε κάποια υπηρεσία του www.shop-e.gr τα οποία διαγράφονται μετά την με οποιοδήποτε τρόπο λήξη της συναλλακτικής σχέσης. Τα προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε στο ηλεκτρονικό ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ χρησιμοποιούνται αποκλειστικά από αυτό, με σκοπό την υποστήριξη και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης. Τα τηρούμενα στοιχεία του αρχείου δύνανται να κοινοποιηθούν στις αρμόδιες δικαστικές, αστυνομικές και άλλες διοικητικές αρχές κατόπιν νομίμου αιτήματός τους και σύμφωνα με τις κάθε φορά ισχύουσες νομοθετικές διατάξεις. Ο Πελάτης έχει, μέσα στα πλαίσια της νομοθεσίας περί απορρήτου των τηλεπικοινωνιών, τα δικαιώματα ενημέρωσης και αντίρρησης που προβλέπουν τα άρθρα 11 έως 13 του ν. 2472/1997.
7. Αγορά προϊόντων.
Κατά την αγορά αλλά και την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο χρήστης καθοδηγείται βήμα προς βήμα από τις αυτόματες υποδείξεις του συστήματος. Η παραγγελία θα αρχειοθετείται. Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, θα αποστέλλεται στο χρήστη μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μήνυμα που θα πιστοποιεί την παραλαβή της παραγγελίας. Επίσης, το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ έχει το δικαίωμα να επικοινωνήσει με τον χρήστη τηλεφωνικά, ώστε να επιβεβαιώσει την παραγγελία. Εάν κατά την εκτέλεση της παραγγελίας συμβεί κάποιο λάθος με ευθύνη του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, το τελευταίο έχει την υποχρέωση να αποκαταστήσει το λάθος. Σε κάθε περίπτωση ο χρήστης, προ της ολοκλήρωσης της παραγγελίας, θα έχει την δυνατότητα να ελέγξει την παραγγελία και να την διορθώσει.
8. Τιμές πωλούμενων προϊόντων.
Στις τιμές που αναγράφονται δίπλα από κάθε προϊόν ως τελική τιμή περιλαμβάνεται και η εισφορά ανακύκλωσης, δεν περιλαμβάνεται ο εκάστοτε νόμιμος ΦΠΑ. Στις αναγραφόμενες τιμές δεν περιλαμβάνεται το κόστος αποστολής. Το συνολικό κόστος (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) επιβεβαιώνεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
9. Αποστολή - διαθεσιμότητα προϊόντων.
Οι αποστολές θα γίνονται στον τόπο που μας έχει υποδείξει ο πελάτης με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής που έχει επιλέξει ο πελάτης μετά από τηλεφωνική επικοινωνία. Εφόσον το παραγγελλόμενο προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο στις αποθήκες μας κι εφόσον δεν υπάρχουν άλλοι λόγοι που να μας αναγκάζουν να αναστείλουμε προσωρινά ή μόνιμα τις πωλήσεις ενός προϊόντος, θα γίνεται προσπάθεια οι αποστολές να εκτελούνται σε 24-72 ώρες.
10. Επιστροφές προϊόντων.
Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Στις περιπτώσεις αυτές το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή. Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας) ή ήταν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένο κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή. Στις περιπτώσεις που το προϊόν που παραγγέλθηκε από τον πελάτη δεν ικανοποιεί τις απαιτήσεις του και το γεγονός οφείλεται αποκλειστικά σε λάθος εκτίμηση του πελάτη, τότε το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ δεν έχει καμία ευθύνη και υποχρέωση για αλλαγή του προϊόντος.
11. Εγγύηση πωλουμένων προϊόντων.
Όλα τα προϊόντα που πωλούνται από το κατάστημα μας, καλύπτονται από την εγγύηση της επίσημης αντιπροσωπείας τους ή του επίσημου εισαγωγέα. Ο χρόνος διάρκειας της εγγύησης του κάθε προϊόντος, ενδέχεται να ποικίλει, ανάλογα με το προϊόν και την πολιτική εγγυήσεων της κάθε αντιπροσωπείας. Η εγγύηση ενός προϊόντος σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει: 1. Βλάβες που προκλήθηκαν από κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, λάθος σύνδεση, διαφορετική τάση ρεύματος, βραχυκύκλωμα, πυρκαγιά, υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, υγρασία, καιρικά φαινόμενα (κεραυνό, πλημμύρα, έκθεση σε ήλιο, κλπ) 2. Αναλώσιμα υλικά, όπως μπαταρίες, λάμπες πυρακτώσεως , κλπ. 3. Αναβαθμίσεις, τροποποιήσεις, βελτιώσεις ή εξελίξεις που μπορούν να γίνουν σε όμοιες συσκευές. Σε κάθε περίπτωση, και λόγω του μεγάλου όγκου διαφορετικών από την φύση τους προϊόντων, η εταιρεία μας είναι πάντα στην διάθεση σας ώστε να καλύψει κάθε απορία σας σχετικά με την πολιτική εγγύησης του προϊόντος ή των προϊόντων που σας ενδιαφέρουν, γραπτώς, τηλεφωνικός ή με οποιονδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο, όπως επίσης να σας ενημερώσουμε για τον πάροχο της εγγύησης, το διάστημα της εγγύησης, το διάστημα αποκατάστασης της βλάβης, καθώς και οποιαδήποτε άλλη σχετική πληροφορία.
12. Εφαρμοστέο δίκαιο και δικαιοδοσία.
Οι παρόντες όροι χρήσης, η χρήση του ηλεκτρονικού ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ καθώς και οι συναλλαγές μέσω αυτού, διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο. Σε περίπτωση, κατά την οποία κάποιος από τους παρόντες όρους ήθελε κριθεί άκυρος ή ακυρώσιμος, η ακυρότητα ή ακυρωσία αυτή δεν θα επηρεάσει την ισχύ των λοιπών όρων. Αρμόδια για την επίλυση οιασδήποτε διαφοράς ήθελε προκύψει από τη χρήση του ηλεκτρονικού ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ή σχετικά με την ερμηνεία ή εφαρμογή των παρόντων όρων χρήσης ή εξ αφορμής αυτών είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

Επιστροφές Προϊόντων

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων.
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος. Η PALS Α.Ε. στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.
Όροι Επιστροφής Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 10 ημερολογιακές ημέρες. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
Διαδικασία επιστροφής
1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας μπορείτε να μας επισκεφθείτε  και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier Σε αυτήν την περίπτωση: Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 7563166 είτε μέσω e-mail στο info@pals.gr
Πολιτική Επιστροφών Ελαττωματικών Προϊόντων.
Στις περιπτώσεις που, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της PALS, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη παρουσίαζε ελάττωμα (λειτουργίας ή ποιότητας) ή ήταν κακής και ελαττωματικής ποιότητας (κατεστραμμένο κατά την μεταφορά, κ.λ.π.) ο πελάτης οφείλει είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει να επιστρέψει το προϊόν την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστρέφεται στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, πλήρες και χωρίς περαιτέρω φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές η PALS αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα της καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα, τότε η PALS δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.

Τρόποι Αποστολής & Πληρωμής Προϊόντων


Τρόποι Αποστολής & πληρωμής εμπορευμάτων

Ποιό είναι το κόστος αποστολής

Για αποστολές με βάρος έως 5kg εντός Ελλάδος το κόστος είναι 4.00€ και για κάθε επιπλέον κιλό η χρέωση ανέρχεται σε 1,10€.

Αν το δέμα αποσταλεί με αντικαταβολή τότε υπάρχει επιπλέον χρέωση 3€.

Τα έξοδα μπορεί να υπερβούν αυτό το ποσό λόγω του όγκου των προϊόντων ή σε περίπτωση που η περιοχή σας χαρακτηρίζεται δυσπρόσιτη από τις εταιρείες courier. 
ΠΡΟΣΟΧΗ!: Δέματα με μεγάλο όγκο και μικρό βάρος υπάρχει ογκοχρέωση, με ανάλογη χρέωση. 
Σε ορισμένες απομακρυσμένες περιοχές η αποστολή με courier είναι αδύνατη. Σε τέτοιες περιπτώσεις η αποστολή γίνεται με το ταχυδρομείο.

Για τα βαριά αντικείμενα που θέλετε να σας στείλουμε συμφέρει η αποστολή με πρακτορείο μεταφορών.
Η χρέωση στην περίπτωση αυτή είναι 5 - 15 € για κάθε δέμα αναλόγως το πρακτορείο και τον όγκο του δέματος ενώ δεν γίνεται δεκτή η αντικαταβολή.

Ποιος θα μου παραδώσει την παραγγελία μου?

Ο συνεργάτης μας για αποστολές σε όλη την Ελλάδα είναι η εταιρεία courier Ταχυμεταφορές ΕΛΤΑ (ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ).

Σε πόσες μέρες θα την παραλάβω?

Ο χρόνος αποστολής της παραγγελίας σας είναι από 1 έως και 4 εργάσιμες ημέρες από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Τα δέματα παραδίδονται από Δευτέρα έως και Παρασκευή 09.00-17.00.

*οι χρόνοι αποστολής ενδέχεται να μεταβληθούν λόγω αστάθμητων παραγόντων όπως : μη άμεση διαθεσιμότητα του προϊόντος , απεργίες , καθυστερήσεις μεταφορικών εταιρειών , αργιών , εορτών κλπ.

Μπορείτε επίσης να παραλαμβάνετε τις παραγγελίες σας από το κατάστημά μας χωρίς καμιά επιβάρυνση εξόδων αποστολής. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη να παραδοθεί βλέποντας στην αναφορά "Λογαριασμός Πελάτη"  "Κατάσταση παραγγελίας",  ότι βρίσκεται στο στάδιο 'Τιμολόγηση Παραγγελίας' και έχοντας ενημερώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας  'Παραλαβή από το κατάστημα', στο πεδίο "παρατηρήσεις Πελάτη".
Και πάντα μετά από  τηλεφωνική επικοινωνία: στο 210-7563166.

Τρόποι πληρωμής 


Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με 3 τρόπους:
1. Αντικαταβολή. Τα προϊόντα έρχονται μέσο του courier και εσείς πληρώνετε το αντίτιμο την στιγμή της παραλαβής.

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Μπορείτε να μας καταθέτετε τα χρήματα για τις παραγγελίες σας σε έναν από τους λογαριασμούς της pals.gr : 

PALS A.E.

ΠΕΙΡΑΙΩΣ: GR58 0172 126000 5126 1079 15046

ΕΘΝΙΚΗ: GR280 110 1560 0000 15600 968 737 

ALPHA: GR520 140 1560 15600 232 000 4787

EUROBANK: GR410 26025 10000 5102 01728 772  

Μετά την κατάθεση χρημάτων παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα λογιστηρίου στέλνοντας ένα email για να γνωστοποιήσετε ότι έγινε η κατάθεση. 
Και πάντα μετά από  τηλεφωνική επικοινωνία: στο 210-7563166.

3.Πιστωτική κάρτα

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Για οποιαδήποτε ακύρωση μιας παραγγελίας (ολικά ή μερικά) θα πρέπει να στείλετε e-mail στο info@shop-e.gr Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την τιμολόγηση της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.

Τρόποι Παραγγελίας

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας με 3 τρόπους
1) Παραγγελία από το web site μας
www.pals.gr Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες κατηγορίες προϊόντων. Πατήστε στο σύνδεσμο [Προσθήκη στο καλάθι] δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο [ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΜΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ] που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
2) Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στα 210 7563166 εργάσιμες ημέρες 8:00 - 16:30 ή μέσω fax στα 210 7563266 όλο το 24ωρο.
3) Μπορείτε να προσέλθετε στο καταστήματα μας Αριστοτέλους 16 και Ομήρου Αγ. Δημήτριος, στην Αθήνα. Σημαντικό όμως είναι να έχετε επικοινωνήσει πριν προσέλθετε ώστε να σας έχουμε ενημερώσει ότι όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας βρίσκονται στο κατάστημα μας.

Εξέλιξη Παραγγελίας

Εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας για να δείτε την εξέλιξή της